Somn chinuit

Dormii chircit, cu sufletul la gură,
Dormii precum răcanul în tranşee,
Gândind că zorile sub semn de mură,
Din ochii-ţi, vor veni din somn să-mi ieie.

Dormii făcând sintaxe şi semantici:
Cam cum să mi te farmec, cum să mânui
Voroave perpelite-n noi şi-n antici,
Care s-au modelat din voia Unui.

Şi-un parţial, şi un proiect m-aşteaptă,
Iar chef de ele am cam cât de-o clismă.
Şi-acum, precum mă ştii, ţi-o spun pe-a dreaptă:
Mai bine-aş face-un Deltamistic prismă.

Să ştii: alean se-nfiră, că tu nu eşti
Decât o Galatee-nchisă-n tomuri
Şi doar în mintea mea trepanu-nvârteşti
Şi murmuri „Poles apart”, pios, ca-n domuri.

Lasă un răspuns

