Cuvântul lui Nazarov către martorime

Eu sug berile şi vinul,

Aschiloambelor pun vot*,

Mă cunoaşte-ntreg seninul:

Nu-s pifan, ci sunt pilot.

*

Ţin scheletica-ntr-o gheară,

Piftioasa în compot,

Îmi port doru-n sus, pe-afară.

Spartiat sunt, nu hilot.**

*

Cobora bassul pe clape

Mike Pilotu’ când venea

Uşurel, pe Ion să-l sape

Şi gagica să i-o ia.

*

Şi zvâcni Noxu’ ca roata,

Printzu’ tresări c-un „LOL”.

Striga Mikey: „Iau eu fata

Pe… racheta aer-sol!

*

Port în ea zvâcnire cruntă,

Ne’mpăcată c-uşurica:

Fata, Ioane, doar ea-nfruntă

Ce scutură jucărica.

*

Statuişti, voi, mochetari,

Cum şuncile stau pe grindă

Aşteaptă stanţele tari

Vali-n cântec să le prindă”.

________________________________________________________________

Şi, acum, originalul:

http://www.trilulilu.ro/an22ro/d097013ddc4464

________________________________________________________________

*ofrandă/jurământ de credinţă – vezi donariul de la Biertan: „Ego Zenovius votum posui.” („Eu, Zenovie, am închinat această ofrandă.”)

**vezi clasele sociale din Sparta

Lasă un răspuns

