Benoclaţi-vă

Adică staţi cu ochii pe-aici, fiindcă, de cum ajung la Craiova, bag o poezie pe care am scris-o pentru un prieten ca să i-o recite unei tipe. Fata nu ştie de site-ul ăsta, deci este puţin probabil să ajungă la ochii ei. Poezia se cheamă „Rugăciunea pilotului prăbuşit”, aşa că vă daţi seama despre care prieten este vorba. Este singura poezie cu adevărat de dragoste pe care am scris-o vreodată. Nu, nu m-am gândit la nici o Dulcinee atunci când am scris-o. Pur şi simplu am empatizat.

Un gând despre „Benoclaţi-vă”

Lasă un răspuns

