Trupă de umor

Trebuie să fac treaba asta. Nu ştiu dacă v-am spus, dar Mugur şi Radu nu au făcut nimic. De altfel, Mugur se cam ascundea după deget a doua oară când l-am sunat. În tot cazul: ideea e să ne strângem câţiva oameni şi să punem de-un grup umoristic, pentru ca, după 1 octombrie, să dăm un spectacol în memoria lui Dan Sava. De loc şi de costuri lăsaţi-mă pe mine să mă interesez. Cineva care l-a cunoscut îndeaproape pe Semaka a zis că mă va ajuta în orice fel va putea, cu condiţia ca toată treaba să fie non-profit. L-am întrebat pe acel cineva dacă, în tot acest timp, Mihăescu şi Pietreanu au păstrat tăcerea ca nu cumva lumea să îşi aducă aminte că Blondu’ le scria majoritatea textelor şi a răspuns că da, Sava era principalul textier, iar cei doi au vrut să arate că pot scrie şi fără el.

Deci, grup de umor. Cine se bagă? Cu scenete. Cu dialoguri. Şi da, îmi cam bag picioarele-n comedia monologată – e un fel de câine surd la vânătoare. Sau motor care funcţionează în gol. Adică ce naiba facem? Ştirbim comunicarea până şi în comedie? Nu, mersi – e şi-aşa prea multă înstrăinare în afara scenei. Aştept doritori. Cine vrea se anunţă aici, ca să ne ştim care cum suntem, apoi mă adaugă în lista de messenger cu id-ul psihedelicul.

Şi îi mulţumesc lui Radu Restivan pentru asta: http://www.libertatea.ro/stire/am-vrut-sa-renuntam-la-vacanta-mare-dupa-ce-a-murit-dan-248860.html .

12 gânduri despre „Trupă de umor”

    1. „m-am apucat de scoala de soferi” – şi eu.
      „m-as baga da dupa ce termin” – eşti binevenit, îţi spusei.
      „daca voi faceti chestia asta acum” – citeşte mai cu atenţie: „după 1 octombrie, să dăm un spectacol în memoria lui Dan Sava.”

  1. suntem doi tipi din Timisoara, am facut ceva timp parte dintr-o trupa de umor. Acest spectacol e o idee foarte faina. Astept sa intru in dialog cu tine pentru detalii

Lasă un răspuns

