Kappliciu si Bannl

[Nota Psihedelicului: dat fiind faptul că unui utilizator de pe forumul Phoenix i-a fost blocat accesul pe acel forum, respectivul utilizator îşi va exprima aici părerile în legătură cu declaraţiile unora şi ale altora dintre foştii şi actualii membri ai formaţiei Phoenix. Din cauză că unele teme de WordPress nu permit afişarea numelui autorului în fiecare post, acesta va fi menţionat sub forma numelui categoriei din care face parte postul.]

De ceva timp încoace, doi mari muzicieni, pe numele lor Baniciu si Kappl, şi-au tras bloage, pentru a avea câte un loc unde să se plângă, precum orice om care are frustrări şi nervi. Tot acolo, s-au adunat aplaudacii care scriu texte atât de pupincuriste, că şi pe  Nicolae Ceauşescu l-ar face invidios că a dus lipsă de aşa lăudători. Aceşti doi mari muzicieni au nevoie doar de linguşitori. Orice critică, fie ea cât de mică, este cenzurată pe loc. Semn că degeaba îl acuză pe Nicu Covaci, de la Phoenix, că este antidemocrat. Tocmai urmăream zilele astea o polemică pe blogul lui Kappl. Acolo, domnul Kappl a cenzurat un mesaj, pentru că i-ar fi făcut antireclamă, însă, atunci când toţi aplaudacii săi făceau antireclamă albumului „Back to the Future”, scos de Moni Bordeianu&Phoenix, nu a spus nimic. Probabil îi făcea mare plăcere să lovească in Nicu Covaci.

Am multe de spus pe tema asta. Urmăresc de multă vreme scandalul din jurul trupei Phoenix. Şi am văzut că nu doar Nicu Covaci este oaia neagră in poveste. Şi, din acest motiv, nu mai pot să tac.

3 comentarii la „Kappliciu si Bannl

  1. Pingback: Psihedelicul’s We[mbley Stadium ]Blog

  2. Pingback: Lămurire « Psihedelicul’s We[mbley Stadium ]Blog

  3. da, pai si cu mine a avut ceva discutii pe acolo, pana mi-am exprimat un punct de vedere in care am marturisit ca sunt de acord cu Nicu (era vorba de un amanunt, de o… privintza). de atunci nu-mi mai apar comentariile. Bum!

Lasă un comentariu