Voi acum

Bă… am auzit la păreri despre ziua de miercuri, 10 septembrie, în legătură cu Large Hadron Collider, de mi s-a acrit… Eu nu mai zic nimic, că mi se rupe la nouăzeci de grade dacă mor azi, mâine sau poimâine. Vă las pe voi să ziceţi, dacă tot vreţi să vă vărsaţi ofu’ undeva. Vărsaţi-vi-l liniştiţi, că apa se trage singură.

3 gânduri despre „Voi acum”

  1. Pai miercuri sigur nu murim… se lanseaza o singura particula pentru masuratori preliminarii si observatii… Adevaratul experiment cu ciocnirea particulelor va fi mai incolo. Insa pentru a ciocni 2 protoni la 99 % din viteza luminii trebuie mai intai sa atinga acea viteza. Ma intreb daca se renteaza, pentru ca – teoretic- mecanismul care ar atinge viteza luminii ar disparea ca entitate fizica in momentul opririi (pentru ca dupa cum stim masa de repaus a fotonului e 0, iar tu din moment ce ai atins viteza luminii inseamna ca esti o adunatura de fotoni). Deci pentru a obtine efecte atat de…masive, ar trebui rasturnat total conceptul si teoria vitezei luminii, aka toate postulatele lui Einstein. Ceea ce mi se pare greu de realizat deocamdata, avand in vedere ca la ora actuala in lume sunt vreo 6 persoane care inteleg PE DEPLIN teoriile relativitatii si etc. Asta unu la mana. Si doi, energia pe care o folosesc eseste una de 40 giga eV, care este enorma, dar oare suficienta pt producerea gaurilor negre si crearea unui nou Big Bang? Oamenii aia de stiinta nu sunt chiar idioti… intr-adevar, daca se produce vreo fisura in acceleratorul de particuleee…. )kidding. in esenta, ca efect, LHC ar putea deschide “gauri de vierme” in spatiu timp, care ar putea permite o forma de calatorie temporala. Insa trebuie precizat ca ele vor aparea la scara SUBATOMICA (daca apar !). So… daca oamenii vor putea calatori in timp prin aceste porti ramane o intrebare foarte buna. Teoretic NU. Este o idee speculativa, of course. Insa nu se moare din asta

  2. asta e, murim…….. ; ) si gata…
    oricum mi se pare o chestie idioata faza cu gaura neagra.
    bla,bla…darkness comes hahahahaha…..aci e mana mea psihedelicule, i-am imbatat pe savanti si i-am convins ca nu o sa se intample nimic, dar de fapt o sa dea gres si o sa intrerupa curentul in toata Europa, astfel se va declansa un nou ev intunecat….
    The Age of Darkness.

Lasă un răspuns

