Lecţie de ciumegeală, ciumegometrie aplicată şi estetică literară – 3 în 1, ca şamponu’ (Flush, Wash ‘n’ Go) – : Poezie de la a la b din f(x)dx

– Noooi… am luptat în tranşee, dar pământul care ne-a acoperit şi în care şi-au lăsat oasele unii sper să fie mamă pentru poezii latente ale robilor maşinii de cusut şi însăilat a literaturii postmoderne.

EEEU – eu şi nimeni altcineva – (adăugă fostul caporal) am să aduc literatura pe un făgaş normal, pentru că EU voi scrie ceva atât de plin de tupeu şi atât de nu-mă-uita, încât le voi da pâine criticilor, iar pe cititori o să-i scot din obişnuinţa literaturii din bucăţi.

Are să fie ca o brazdă de Fender Stratocaster trasă prin glodul unei manele…

Text scris cândva în clasa a douăsprezecea, înainte de „Coda” Trilogiei

10 gânduri despre „Lecţie de ciumegeală, ciumegometrie aplicată şi estetică literară – 3 în 1, ca şamponu’ (Flush, Wash ‘n’ Go) – : Poezie de la a la b din f(x)dx”

  1. Mă bucur că-ţi place. 🙂 Pentru cine mă citeşte, mă căznesc şi eu să scot cât mai multe textuleţe. Acu’… dacă le-oi scoate pe gură sau prin altă parte, asta e altă poveste.

  2. Mă bucur că apreciezi. 🙂 Trilogia… nu ştiu. Mă gândesc să mai fac o singură continuare – cu moartea lu’ Mishu, da’ mi-e să nu iasă două sau – Doamne fereşte – trei. Cât s-o mai duc şi eu? Că se plictiseşte lumea. 😆

  3. 😆 Minte posedată am. Drogat nu sunt – dacă făceai aluzie şi la asta. Dacă vrei să colaborăm, poarta mi-e deschisă. Atât doar să nu te-mpiedici de pragul de sus ori să dai cu capul de cel de jos. 😛 Glumeam.

Lasă un răspuns

