Rundă de negocieri româno-maghiare

Obiectul rundei de negocieri… îl veţi afla citind textul. Mulţumesc părţii române pentru aprobarea de a publica replicile de mai jos. Menţionez că pseudonimul de „Ungur Borât” a fost dat părţii maghiare de către partea română, în timp ce pseudonimul de „The Iron Maiden” a fost dat părţii române de către subsemnatul – bineînţeles, cu aprobarea ei. De asemenea, a fost cenzurat numele oraşului părţii române.

Ungur Borât: te-ai trezit?

Ungur Borât: si eu am tras un pui de somn:))

The Iron Maiden: da, m-am trezit

The Iron Maiden: 🙂

The Iron Maiden: auzi, am o intrebare

The Iron Maiden: 🙂

The Iron Maiden: ai o poza cu un lac parca si multa verdeata, poti pune putin poza aia la share, vreau sa vad ceva

The Iron Maiden: pls?[-o<

Ungur Borât: ce poze am eu?

Ungur Borât: ok stai ca cot

The Iron Maiden: ms ms ms ms:*

The Iron Maiden: =))

The Iron Maiden: nu-i asta, fie, lasa:)

Ungur Borât: de care atuncea

The Iron Maiden: lasa, nu matter

The Iron Maiden: o aveai la avatar parca azi..:-?? oricum, lasa:-J

Ungur Borât: asta

The Iron Maiden: daaaaa

The Iron Maiden: unde e facuta?

Ungur Borât: la lapus

The Iron Maiden: judet?

The Iron Maiden: care judet*

Ungur Borât: maramu

The Iron Maiden: aha, ms fain

Ungur Borât: pentru ce?

The Iron Maiden: si ce mai zici?

Ungur Borât: ca mie dor de tine pui:-P

The Iron Maiden: funny shit

The Iron Maiden: mie nu

The Iron Maiden: 😀

The Iron Maiden: :>

The Iron Maiden: hai la un pool:)

The Iron Maiden: vii?

Ungur Borât: ok\

The Iron Maiden: cica nu ai web:-/

Ungur Borât: bada

The Iron Maiden: ms:)

The Iron Maiden: nahnononono

The Iron Maiden: asa. ms:D

Ungur Borât: =))

Ungur Borât: dai papusiko

Ungur Borât: brv

The Iron Maiden: cum naiba am bagat-o pe aia?

The Iron Maiden: und eera?

The Iron Maiden: unde*

Ungur Borât: cu vraja draga

The Iron Maiden: :>

Ungur Borât: lai vrajit ca pe mine:-P

The Iron Maiden: :>

Ungur Borât: de ce nu crezi?

The Iron Maiden: pe.. cuvantul ala urat.. cum era?.. asa .. naiba..

Ungur Borât: care urat draga?

The Iron Maiden: :-J

Ungur Borât: de ce ma faci urat?

The Iron Maiden: :-/

The Iron Maiden: am zis cuvant

The Iron Maiden: nu tu!

Ungur Borât: mai bine opresc webul atuncea:-P

The Iron Maiden: :-S

Ungur Borât: pai ce cuv?

The Iron Maiden: stia sa scot mingea, plm(asta!) ca nu am cum da

Ungur Borât: de ce nuti place cuv acela?

Ungur Borât: daca ai stii cat de fericite te face cuv acela pe femei:-P

Ungur Borât: tiai schimba automat parerea despre el

Ungur Borât: brv

Ungur Borât: a fost lovitura misto

The Iron Maiden: aha

Ungur Borât: :))

The Iron Maiden: ms, dar nu trebuia:))

Ungur Borât: 🙂

The Iron Maiden: oricum nu ajuta

The Iron Maiden: sincer

Ungur Borât: ce draga?

The Iron Maiden: poftim:)

Ungur Borât: ce nu te ajuta?

The Iron Maiden: lasa:)

The Iron Maiden: #:-S

The Iron Maiden: damn, asta numai eu o puteam patii:))

Ungur Borât: :((++

The Iron Maiden: ce blana mea are bila aia?

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: tupeu

Ungur Borât: are blana de putzaa depapagal:-P

The Iron Maiden: are papagalul asa ceva?

Ungur Borât: dap

The Iron Maiden: ca sa vezi, every day, something new to learn

Ungur Borât: si tot prost moare omul

Ungur Borât: 🙂

The Iron Maiden: hope ca nu e ironica:)

Ungur Borât: ;;)

The Iron Maiden: =))

Ungur Borât: dic more

Ungur Borât: nu vrea sa intre

The Iron Maiden: =)

The Iron Maiden: =)))

Ungur Borât: :((

The Iron Maiden: nooo

The Iron Maiden: ce p???

The Iron Maiden: tu ai bagat-o, right?

Ungur Borât: ai castigat draga

Ungur Borât: dap eu am bagato

Ungur Borât: de ce tu ai ce :-Pbaga?

The Iron Maiden: ahm.. la capitolul ala stau cam prost, e adevarat

The Iron Maiden: :))

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: las ca vine vremea…. si totul sa rezolva

The Iron Maiden: ce se rezolva?:-S

The Iron Maiden: da-i

Ungur Borât: capitolul

The Iron Maiden: da eu nu bag nimic:))

Ungur Borât: cum sa nu:-P

Ungur Borât: limbutza in guritza:))

The Iron Maiden: mnoh, m-ai facut praf:))

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: damn, i’m a terror

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: si nu ai mers la prieteni sa va imbatati?

The Iron Maiden: luni parca am ajuns akas ape la 2.. eram muci

The Iron Maiden: de ce?

The Iron Maiden: aaa

The Iron Maiden: n-am citit bine

The Iron Maiden: azi?

The Iron Maiden: nu!

The Iron Maiden: sunt pedepsita

The Iron Maiden: din cauza zilei de luni:))

Ungur Borât: adica?

Ungur Borât: ce ai ispravit draga?

The Iron Maiden: m-am imbatat luni

The Iron Maiden: si nu mai am voie afar 2 saptamani:>

Ungur Borât: :))

Ungur Borât: ce misto

The Iron Maiden: damn, nu rade

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: e de rau

Ungur Borât: si pe tete cine al duce afara la kaka

The Iron Maiden: are curte, ii ajunge.. ca doar nu face doar pe l\palmieri, you know?

The Iron Maiden: palmieri*

Ungur Borât: =))

Ungur Borât: urka in copaci foarte interesant pe bune

The Iron Maiden: nu!

The Iron Maiden: adica, nu are preferinta, ii ajunge si iarba di curte, nu ii trebuie la plimbare prea des.. adica dimineata, pranz si seara

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: aham

Ungur Borât: 😕

The Iron Maiden: ce am facut iar?

Ungur Borât: ma bati

Ungur Borât: :-S

Ungur Borât: asta ai facut iar

The Iron Maiden: nah, tu un joc, eu un joc.. echilibram:)

The Iron Maiden: nah bine…

The Iron Maiden: da-i

The Iron Maiden: poftim

The Iron Maiden: cale libera:)

Ungur Borât: :-*

Ungur Borât: ms dar tot degeaba

Ungur Borât: >:D<

Ungur Borât: ms

Ungur Borât: esti o scumpiza

Ungur Borât: ca

Ungur Borât: tzukutzi sufletzelu tau

The Iron Maiden: ups

The Iron Maiden: damn

Ungur Borât: si ce ti-a placut sa bei lunea trecuta?

The Iron Maiden: pai, nu cred ca am avut prea mult de ales intre skol la halba si bergenbier, tot la halba

Ungur Borât: 😛

Ungur Borât: aham

Ungur Borât: anderstend

The Iron Maiden: eu nu inteleg ceva

The Iron Maiden: de ce (plm) daca ai bagat o bila de a mea, nu dau eu?

Ungur Borât: wow ce umbra misto

The Iron Maiden: =D>

Ungur Borât: tu esti acolo?

The Iron Maiden: ms, nu, doar hackie-ul e al meu

The Iron Maiden: 🙂

Ungur Borât: nu stiu cum pizda mea am bagat aceea:-P

The Iron Maiden: ai asa ceva?

Ungur Borât: da

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: de ce atu ai pula

Ungur Borât: as ai scris ma isus

The Iron Maiden: sau, nu stai.. e faza de dinainte cu placutu:>..

Ungur Borât: da

Ungur Borât: chiar ami placi ti nuti plac?

The Iron Maiden: cred k asa am scris in fiecare propozitie, e o chestie formala:-J

The Iron Maiden: :))

Ungur Borât: da?

Ungur Borât: no binye atuncea

Ungur Borât: ma bucur sa stiu ca ai si tu una

The Iron Maiden: :>

Ungur Borât: ai tel?

The Iron Maiden: da, evident, desi stiu ca arat ca un neandethaler:>

The Iron Maiden: dar nu mai am credit

The Iron Maiden: da-i:)

The Iron Maiden: tuuuuuuutz!

The Iron Maiden: ai vazut?>

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: ?? ai vazut ai vazut ai vazut?

Ungur Borât: dadadada

The Iron Maiden: damn!!!1:O

The Iron Maiden: de ce nu merge si in viata reala:))

The Iron Maiden: =))

The Iron Maiden: da-i:D

The Iron Maiden: damn, da de ce?

The Iron Maiden: brb, 2 sec, trebuie sa imi pun castile ca ma omoara vecini

Ungur Borât: ok

The Iron Maiden: back

The Iron Maiden: cate ai bagat, sa innebunesc:O?

The Iron Maiden: am glumit:)

Ungur Borât: mlte

Ungur Borât: multe

The Iron Maiden: aham

The Iron Maiden: almost toate:>

The Iron Maiden: felicitari:)

Ungur Borât: :((

The Iron Maiden: >:D<

Ungur Borât: de ce mai batut iar

The Iron Maiden: ms, any way

The Iron Maiden: pai avand in vedere faptul ca da fiecare cum apuca.. da-l incolo, e doar un joc:)

Ungur Borât: pai da

The Iron Maiden: tuuutz!

The Iron Maiden: :))

Ungur Borât: fututzi sau ce?

The Iron Maiden: /:)

The Iron Maiden: tutz e un sinonim onopatopeeic pt cuvantul tare as.. calumea, misto, got it?

Ungur Borât: aa

Ungur Borât: eu credeam ca vre isa ma futi deja

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: aha

The Iron Maiden: keep on dreaming;

The Iron Maiden: >:)

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: ok

Ungur Borât: macar in vise sa te am nu:-P

Ungur Borât: sau nici acolo numi dai voie?

The Iron Maiden: nuuuu:)((((((((((

The Iron Maiden: :((

The Iron Maiden: tu vezi cum o ramas?:O.. damn:((

Ungur Borât: cei draga

Ungur Borât: tiau venit rusii?

Ungur Borât: aaa

The Iron Maiden: uitete la bila mea rosie.. ui cum o ramas..:))

Ungur Borât: deja credeam ca te doare ceva

The Iron Maiden: ce rusi?

The Iron Maiden: da, in . asa.. de scoala.. aia e deja stare generala..

Ungur Borât: poftim?

The Iron Maiden: lasa

The Iron Maiden: :-J

Ungur Borât: cum sa las

Ungur Borât: de ce numi explici nika

Ungur Borât: cand nu inteleg?

The Iron Maiden: da ce mi-o luat mingea?

The Iron Maiden: X(

The Iron Maiden: bila!

Ungur Borât: 🙂

Ungur Borât: acum mingea sau bila

The Iron Maiden: bila

Ungur Borât: cacie o mica mare diferentza

The Iron Maiden: chestie rotunda:)

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: nu e tot rotunda?:-??

Ungur Borât: pai nu

Ungur Borât: bila poate fii in cazul la barbati ovala draga:-P

The Iron Maiden: ghinionul vostru:))

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: exceptie de la definitie:>

The Iron Maiden: kiddin

The Iron Maiden: or not

Ungur Borât: dap

Ungur Borât: ami place ca esti glumeazta puiutz

The Iron Maiden: 🙂

Ungur Borât: brv

The Iron Maiden: asta o fost ironica:D

Ungur Borât: 🙂

Ungur Borât: de ma mai bati odata maduc in orasul tau si te pap

The Iron Maiden: :>

The Iron Maiden: bine ca e orasul meu mare#:-S

Ungur Borât: o sa incep cu guritza ca e mai dulce

The Iron Maiden: :))

The Iron Maiden: la cata hubba bubba mananc.. zi k se simte pana la tine:))

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: huba de acela cu buba papa si nepotelu meu

The Iron Maiden: :>

Ungur Borât: :))

The Iron Maiden: si eu, de cand eram mica:))

The Iron Maiden: mai rau ca tigarile:))

Ungur Borât: e acum vrei sa zici ca esti male?

The Iron Maiden: pai… asta e intrebare din aia pod, nu?

The Iron Maiden: 🙂

Ungur Borât: pod?

The Iron Maiden: baraj

Ungur Borât: cei cu barajul?

Ungur Borât: sunt pesti in el stiu

Ungur Borât: 😛

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: am vrut s afac altceva:-??

The Iron Maiden: =))

Ungur Borât: ce sa faci

Ungur Borât: si as vrea sa facem altceva

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: nu, vorbeam de bila

The Iron Maiden: minge!

The Iron Maiden: ce o fii!

Ungur Borât: pai da si cu bila:-P

The Iron Maiden: mingeeee!!!!

The Iron Maiden: am zis mingeee!!!

Ungur Borât: eu mas juca cu bilele tale iar tu cu ale mele

The Iron Maiden: /:)

The Iron Maiden: tho\is sounds like harrasmenet to me!

Ungur Borât: ma rog minge cum le zici tu sa fie

The Iron Maiden: this*

Ungur Borât: ce inseamna harasmenet?

The Iron Maiden: hartuire

The Iron Maiden: am uitat un r

Ungur Borât: ooo

The Iron Maiden: harrasment*

Ungur Borât: no da di cenu lai palit?

The Iron Maiden: am vrut, da nesimtita nu o fost agree cu mine:-??

Ungur Borât: agree

Ungur Borât: cine bila?

The Iron Maiden: nu am stabilit ca e o minge?

The Iron Maiden: :)))

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: ok mingea

Ungur Borât: ne jucam biliard cu mingea

Ungur Borât: iar la footbal ne jucam cu bila

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: e ca si cum am juca sah cu vaca din grajd:))

The Iron Maiden: uai, de picioare..

Ungur Borât: ce tare doara sutem in secolu xx n

The Iron Maiden: :>

Ungur Borât: =))

Ungur Borât: sah cu vaca din grajd

Ungur Borât: esti tare iubire

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: ms:))

The Iron Maiden: da-i

The Iron Maiden: nooononono

Ungur Borât: spui cate una

The Iron Maiden: sa ma auzi prin ore, te psi pe tine de ras

Ungur Borât: de ce nu spui cate doua?

The Iron Maiden: stai k momentan exorcizez mingea

Ungur Borât: da de unde stii ca ma pis poate ma kaka imprastiat

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: auzi

Ungur Borât: :-*>:D<

Ungur Borât: ms ca mai batut iar

Ungur Borât: incercam un sah?

The Iron Maiden: chiar exista expresia ” a te caca imprastiat”

The Iron Maiden: ?

The Iron Maiden: da, hai, la ala sunt blana:))

Ungur Borât: da

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: nu acum

The Iron Maiden: chiar exista?

Ungur Borât: no hai sa vedem ce stii puiutz

The Iron Maiden: vai de bostanul meu:))

Ungur Borât: da exista draga

The Iron Maiden: eu o folosesc ca injuratura de aia:))

The Iron Maiden: adica, ma sup unu. cacate-ai imprastiat

Ungur Borât: ce atuncea cand te caci imprastiat?

The Iron Maiden: sau futetear stailm

The Iron Maiden: sau iuda, depinde cine e persoana

Ungur Borât: pai e bine dupa cel injuri mai tragi si o besina bengoasa duoa el

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: stalin*

The Iron Maiden: nu fac asa[-X

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: da-i

Ungur Borât: nu?

The Iron Maiden: muta:))

Ungur Borât: dece

The Iron Maiden: nu

The Iron Maiden: de ce sa muti?

The Iron Maiden: aaaa

Ungur Borât: nu de ce nu faci asa

The Iron Maiden: de ce nu? pai, nu .. ca nu am patit-o inca:-??

The Iron Maiden: who knows, i;m still young and don’t wanna die soon:D

Ungur Borât: ok ai so patesti ati zic eu:-P

The Iron Maiden: still have time to learn

The Iron Maiden: nah, acum.. ce fac?

Ungur Borât: yes me dear

The Iron Maiden: la joc:))

The Iron Maiden: ce fac?

Ungur Borât: nu ai jucat veci?

Ungur Borât: 😐

The Iron Maiden: se pune faptul ca de obicei piesele ajung prin camera..?

The Iron Maiden: damn, ce cauta regina acolo?

Ungur Borât: :))

The Iron Maiden: :))

The Iron Maiden: nebun

The Iron Maiden: e un nebun, right?

Ungur Borât: ms ca ma faci nebun regina mea

The Iron Maiden: nu mey. vb de calutzul ala:)

Ungur Borât: dal a capatul webului da asa se pare daca tu zici

The Iron Maiden: ce plm o fio!

The Iron Maiden: fi*

Ungur Borât: e pula ta mai bine decat calutz

The Iron Maiden: =))

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: damn, deci nu e calutz

The Iron Maiden: nici macar poney?

Ungur Borât: nup

The Iron Maiden: duuude

The Iron Maiden: mi-l-ailuat?

Ungur Borât: e un diavolo tasmanian

Ungur Borât: inca nu

The Iron Maiden: that was fast and cruel:))

Ungur Borât: what beb

The Iron Maiden: nimic

Ungur Borât: ai dont duet nathing

Ungur Borât: ati place engleza mea nu?

The Iron Maiden: daaa, de abia am terminat cu examenele pt cambridge:))

The Iron Maiden: e perfecta

Ungur Borât: o ms ms

The Iron Maiden: 😛

Ungur Borât: ma bucur ca ati place

Ungur Borât: numa una nu anteleg in veci c inseamna pe englezza

Ungur Borât: nu mil tradci?

Ungur Borât: traduci

The Iron Maiden: da-l aici

Ungur Borât: fuck you

The Iron Maiden: naaaah

Ungur Borât: ce inseamna ca nu stiu

The Iron Maiden: stii ce inseamna: bazd meg?

Ungur Borât: =))

Ungur Borât: ce tare

Ungur Borât: da stiu

The Iron Maiden: nah, exact aia inseamna

Ungur Borât: dar stii si pe ungureste?

The Iron Maiden: pai, e pe ungureste:D

Ungur Borât: credca

The Iron Maiden: daca era pe romana, avea un vai sau nah, in fata

Ungur Borât: din cate stiu eu da

The Iron Maiden: nah, te-am lamurit?

The Iron Maiden: cum pana mea ai ajuns acolo?

Ungur Borât: team vrajit sa nu vezi bine

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: ups…

The Iron Maiden: vezi ca tocmai te-am lasat fara nebun:))

The Iron Maiden: d a nu ma intreba cum

Ungur Borât: DE CE MI LAI UCIS?

Ungur Borât: :((

The Iron Maiden: si tu mi-ai luat unu

The Iron Maiden: nah, come oooon…:(

Ungur Borât: 😉

The Iron Maiden: damn, that worked fast:))

Ungur Borât: mas duce

Ungur Borât: dar esti ddeparte draga

Ungur Borât: da a mers repede sa uce

The Iron Maiden: as spune ceva dar imi e ca nu o scriu bine

Ungur Borât: spuneo rau draga

Ungur Borât: dar nu o tine in tine

Ungur Borât: caci se infecteaza

The Iron Maiden: nu ca te superi

Ungur Borât: poate dar ami va trece

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: hai dai sa mearga

The Iron Maiden: i-am dat

Ungur Borât: dar nu la joc

The Iron Maiden: aaaa

Ungur Borât: la ceea ce ai vrut sami spui

The Iron Maiden: ok

The Iron Maiden: da s anu razi de greselile de gramatica, ortografie.. restul, da?

Ungur Borât: ok

Ungur Borât: promit

The Iron Maiden: gitar noljon a hasadba, es a rak pengesse

The Iron Maiden: asa

The Iron Maiden: 😀

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: e bine?

Ungur Borât: dar de unde stii atatea draga?

The Iron Maiden: pai sunt din ardeal

The Iron Maiden: 3 sf din tipi ca care am fost erau unguri:))

Ungur Borât: unguri bulani

Ungur Borât: sapoi de astea te invatau?

The Iron Maiden: si oricum, m-au mai invatat chesti da nu le mai tin minte, dupa bere mi-le amintescc.. tuutz!

The Iron Maiden: si altele

The Iron Maiden: dar astea le stiu scrie doar

Ungur Borât: aham

Ungur Borât: deci dupa o bere faci orice sau cum?

The Iron Maiden: nu

The Iron Maiden: dupa o bere imi amintesc cum trebuie sa le zic corect:)

Ungur Borât: ai dansat streptese vreodata?

The Iron Maiden: =))

The Iron Maiden: m-ai omorat cu asta

The Iron Maiden: crede-ma, in loc sa ma spanzur de bara aia, mai bine o folosesc sa bat manelari:D

The Iron Maiden: are un folos mai util, parerea mea:-??

Ungur Borât: =))

Ungur Borât: si cati manelari ai batut scumpo pana aum?

The Iron Maiden: 😕

The Iron Maiden: 2

The Iron Maiden: la unu i-am strivit bilele si celalalt am apucat doar o palma sa ii trag ca m-o scos un prieten

Ungur Borât: maiden maiden dragami esti tu..

Ungur Borât: :D+

The Iron Maiden: cu o bara ma ranesti:>

Ungur Borât: esti tare

The Iron Maiden: nu am gasit alta rima. scuze

Ungur Borât: cati ani 18 sau 19?

The Iron Maiden: 18:>

The Iron Maiden: ajung:)

Ungur Borât: si cand faci 19 anu viitor?>

Ungur Borât: sau anu asta

The Iron Maiden: anu viitor

Ungur Borât: ok

Ungur Borât: si cand ai de gand sati pierzi fecioritatea?

The Iron Maiden: =))

The Iron Maiden: nu nu-i doar atat de evident, sau?

Ungur Borât: pai ete draga

The Iron Maiden: plm, who cares:))

Ungur Borât: :))

Ungur Borât: i kare

Ungur Borât: te-as ajuta cu placere:-Pnu de altceva

The Iron Maiden: /:)

The Iron Maiden: sa spunem ca nu’s tipul tau:)

Ungur Borât: pt mine da

Ungur Borât: poate pt tine nu

The Iron Maiden: pls, urmatoarea achivement pt me e sa ma tund chel

The Iron Maiden: pai, avand in vedere ca ma simt bine, why want it?

Ungur Borât: no vezi mie ami place sa fie chela pi..a

Ungur Borât: :))

Ungur Borât: ai dont no

Ungur Borât: i gest esk abau et

Ungur Borât: =))

The Iron Maiden: damn:))

The Iron Maiden: ma intrebam ce scrii

Ungur Borât: =))

Ungur Borât: stiu

The Iron Maiden: dude

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: ma tund chel.. pe cap:))

Ungur Borât: wimen

The Iron Maiden: =))=))

The Iron Maiden: acolo, e curat, nu trebuie:))

Ungur Borât: si jos nu ai de gand sa te tunzi nicodata?

Ungur Borât: e curat pot sa verific

The Iron Maiden: pai daca e curat, ce plm sa mai tund?

The Iron Maiden: dude

The Iron Maiden: e fun talking to you:))

Ungur Borât: dupa mine e plina de panza de paiangen la 18 ani deja sa nu treaca nicka pe acolukju

Ungur Borât: odar mana cate odata:-P

Ungur Borât: i no bebe

The Iron Maiden: nu e plina de paianjeni.. adica.. plm..:))

Ungur Borât: e nu

Ungur Borât: stiu eu

The Iron Maiden: ce nu e?

The Iron Maiden: aaa

Ungur Borât: e cu paiangen draga stiu eu

Ungur Borât: si e o tarantura male male in ea 😛

The Iron Maiden: aha

Ungur Borât: dar mas risca sa ma muste

The Iron Maiden: aha

Ungur Borât: asta insemnad c si tu?

The Iron Maiden: ca si eu ce?

Ungur Borât: te-ai risca

The Iron Maiden: sa ma risc ce?

Ungur Borât: sa faca pasarika ta cunostintza cu mingile mele;)

Ungur Borât: dai

Ungur Borât: muta

The Iron Maiden: stai k am ramas in urma cu propunerile

Ungur Borât: lol\

Ungur Borât: era vb de muscatrra de tarantra

Ungur Borât: si am zisc a mas risca

Ungur Borât: si pe urma ai zis aha deci esti de acord nu?

Ungur Borât: asa reiese

The Iron Maiden: ba ba ba

The Iron Maiden: ce naiba faci cu piesele mele?

Ungur Borât: nu stiu dar stiu ca esti ametita deja

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: ametita de ce?

Ungur Borât: si ma lasi sa fac ce vreau cu ele

Ungur Borât: pai dupa cum joci

The Iron Maiden: de baut nu beau decat o cola:-??

The Iron Maiden: e prima data cand joc asa ceva cu reguli=))

Ungur Borât: pai e bugat si prea mult pt un inger ca tine]\

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: /:)

The Iron Maiden: don’t push it

Ungur Borât: sau te crezi diavolitza?

The Iron Maiden: daaaaa!!!! odata!!!!!

The Iron Maiden: 😀

The Iron Maiden: >:)

The Iron Maiden: da?

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: te-ai suparat acum?

Ungur Borât: daipui

The Iron Maiden: sau ce?

Ungur Borât: nu

The Iron Maiden: de ce nu pot sa mut oricare piesa vreau?

The Iron Maiden: 😦

Ungur Borât: fiinca esti atacata

Ungur Borât: deci muti doar cu imparatul draa

Ungur Borât: draga

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: aha

Ungur Borât: :-O

Ungur Borât: ioi

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: si mai ziceai ca nu stii sa joci

The Iron Maiden: ma jur ca e prima data cand joc corect adica fara sa zbor piesele de le masa

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: dar cum de esti atat de nervoasa

Ungur Borât: suferi de ltp?

Ungur Borât: LTP?

The Iron Maiden: nu-s nervoasa

Ungur Borât: si atuncea de ce arunci de pe sah piesele:D

The Iron Maiden: ca nu stiu sa joc:))

The Iron Maiden: da-i

Ungur Borât: dai

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: nu tie somnik iubirika:)

The Iron Maiden: putin

Ungur Borât: eu mas culca tu nu?

The Iron Maiden: nu ma las pana nu-l termin

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: oricum prevad ca ma bati, fie doar cu regele

Ungur Borât: nu castiga nimeni draga

Ungur Borât: de data asta

The Iron Maiden: aha

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: ai vazut

Ungur Borât: no vii sa ne culcam?

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: acum?

Ungur Borât: dap

The Iron Maiden: eu vreau sa mai stau:-??

The Iron Maiden: nu imi e somn

Ungur Borât: ok

Ungur Borât: hawe fun for leiter atuncea

Ungur Borât: 😛

The Iron Maiden: plus, sunt hiperactiva, nici urma de somn in cateva minute:)

The Iron Maiden: ok, ms fain

Ungur Borât: >:D<:-*:-h

The Iron Maiden: somn pufos, noapyte curcubeica

The Iron Maiden: 🙂

The Iron Maiden: :-H>:D<

Ungur Borât: si pusik nu primesc?

Ungur Borât: :-w

The Iron Maiden: :*:*

Ungur Borât: 😀

Ungur Borât: asa mai mele

The Iron Maiden: 😛

Ungur Borât: oky bye bye i love you

Ungur Borât: 😀

The Iron Maiden: byebye

The Iron Maiden: 🙂

5 gânduri despre „Rundă de negocieri româno-maghiare”

Lasă un răspuns

