Articol pe genunchi

Ce mai faceti, cititorii mei? 🙂 Imi pare rau ca nu am mai avut timp sa scriu ceva – de pe 25 iunie, intru pe net doar doua ore pe zi, iar de pe 28 iunie pana pe 5 iulie, chiar mai putin. Pe 7 august, voi relua programul meu obisnuit.

Voi ce mai spuneti? 🙂

3 gânduri despre „Articol pe genunchi”

  1. nebuneala, mai traiesti?.. nu te-o prins deja un urs de f***…:))… auzi faza, AM LUAT ARDEALUL INAPOI=)).. si la biliard. si la sah… si la wordracer:)).. doesn’t that make you feel better?;;)..:)).. hail, dude:)

Lasă un răspuns

