Două materii umilitoare

Hai să-i învăţăm pe nişte boemi despre ORGANIZAŢII. Hai să-i învăţăm pe nişte nonconformişti despre IERARHII. Cu tot respectul pentru domnul şi doamna profesoară de teoria organizaţiilor şi pentru domnul asistent Dospinescu: e de-a-m-… boulea materia asta. Dă impresia de înregimentare.

La fel cu sociologia: o ştiinţă care tratează oamenii ca pe nişte simple părţi ale unor mulţimi, în condiţiile în care există unii oameni despre care „individualităţi” este mult prea puţin spus.

8 gânduri despre „Două materii umilitoare”

  1. da, bă, da’ şi după înregimentare, urmează revoluţie, nu? C2H5OH va deveni inutilizabil pentru cum se va prezenta sangre-u’ nostru. 🙂

  2. personal, cursul mi s-a parut interesant, cu rol relevant de instruire.
    insa cum eu sufar de o teribila incapacitate de gestionare a timpului si de o lene acuta, desigur, nu mi l-am insusit. 😐

  3. Mă întreb unde or fi „boemii” şi „nonconformiştii” ăştia despre care vorbeşti.
    TO-ul este cum este (adică, şi cum era când am făcut eu), dar la sociologie nu cred că ai prins ce era de prins.

  4. „Mă întreb unde or fi “boemii” şi “nonconformiştii” ăştia despre care vorbeşti.”
    Unii sunt prin baruri de rockeri.

    „la sociologie nu cred că ai prins ce era de prins”
    Ce anume?

  5. Ma rog…fie si asta dar trebuie sa stii ca fiecare materie are rostul ei acolo bine definit, asa ca chill…cel putin asta e parerea mea.

  6. apai nooo, sociologia e faina, te invata sa fii social, te invata cum sa te k*** pe societate, ups.. ma rog, e tare sa faci sociologie..:D…la prima materie nu ma bag:D, socio is good…;)):)))))

Lasă un răspuns

