A murit Vali

Bună seara. Mă numesc Dorin Dumitrăşcuţă, sunt un coleg de cameră al lui Vali şi am neplăcerea de a anunţa că Vali tocmai a murit, din cauză că s-a înecat cu ketchup, în timp ce îşi turna pe gât din tub. Înainte de a-şi da ultima suflare, mi-a lăsat parola sa de Yahoo, rugându-mă să le transmit cunoscuţilor lui nefericita veste. Trupul său se află acum la morga Spitalului Floreasca, pentru autopsie. Înmormântarea va avea loc marţi, 3 iunie 2008, la cimitirul Lascăr Catargiu, din Craiova (str. Siretului, nr. 25). Dumnezeu să-l odihnească…

36 de gânduri despre „A murit Vali”

  1. eu ma pis pe mine de ras daca pune careva botu. dai seama. iti moare prietenu, nu faci altceva decat sa stai pe messu si pe wordpressu lui :)) SI SA TE INECI CU KETCHUP? SI IN LOC SA STRIGI AJUTOR STRIGI PAROLA? :)))))))))))))))))) oricum, misto faza

  2. lame vali.. mai lame ca niciodata.. lasa`te de incercari de a ieshi in evidenta.. prin chestiile astea nu ieshi de loc.. ink odata lame lame lame lame L-)

  3. Emo…si nu stiu mi se pare ca nu trebuie sa scriem asa orice facemcat ne-am pisat sau cat ne-am defecat intr-o zi.It’s pointless.

    Cu alte cuvinte, daca se refera la o antologie de bancuri cu Alinuta mai ziceam dar asa nu prea ii vad rostul.Arrigato!

  4. Da mam cacat pe mine de ras. Vezi ca este unu Teo de la Cafe Deko care zice bancuri cam tot asa de bune. Poate te ia la el in trupa de standup comedie romanesca. Nui asa greu ca daca nai poante spui teai prins frate si rade sala ca prostii.

  5. te-ai dat în gât cu : „Bine, da’ la ce coleg te refereai?” care este diferit de modul cum ai scris ‘anunţul mortuar’.

    nu că ar fi crezut cineva, dar si asta este o modalitate de a face trafic 😉

    baftă

  6. Kaleid, scuza-ma, te rog, ca am uitat sa iti raspund: nu bausem mai mult de 4 (patru) beri – pe primele doua, de sete, pe a treia, de placere, iar pe a patra, de filosofie. 😆 Filosofie care chiar s-a produs, dupa cate vezi. 😀

Lasă un răspuns

