Kaleid

Kaleid este un cântec de la Depeche Mode (al doilea rezultat). Kaleid se recomandă şi o prietenă. Intraţi şi vedeţi ce a scris despre mine. Am ajuns un clasic în viaţă, lol. Un modern în moarte mai trebuie să fiu, şi gata: mi-am făcut rost de o existenţă completă. Complectă, vorba unui profesor din liceu despre care o să postez mai încolo… mai încolo… mai încolo… Sâmbătă, cred.

11 gânduri despre „Kaleid”

  1. Uau, I am flattered 😛

    Dap, rezultatul care include si numele trupei este un fragment din varianta When Worlds Mix (de pe Limited CD single).

    Pe mine personal m-a atras varianta de pe 7″ Single 🙂

    Written by Martin Gore, „Kaleid” was set as an intro on the 1990’s „World Violation Tour”.
    The „Kaleid” name is created by a welding of 2 Greek words:
    Kalos means beauty; Eidos means Shape. Together: Beautiful shape.
    You can find this Instrumental on „Policy of Truth” single.

    Dupa cum se observa, instrumentalul si cu mine avem in comun anul de nastere 🙂

  2. Intr-o seara aveam trei iaurturi. Doua erau de cirese, si unul era de piersici. Nu stiam pe care sa il iau. Daca il luam pe cel de piersici, ramaneam cu doua identice, ceea ce mi-ar fi oferit un anumit comfort mintal a la „data viitoare, nu va trebui sa fac o alegere grea, pentru ca voi avea de ales intre doua lucruri identice.” Pe alta parte, daca luam unul de cirese, ramaneam cu doua iaurturi diferite, ceea ce ar fi adus un nou strat de adancime lumii, prin prisma faptului ca s-ar fi creat liberul arbitru, intr-un stil de „pot sa aleg intre doua iaurturi diferite, asadar pot sa imi decid singur drumul in viata, ceea ce inseamna ca poate visele mele pot deveni candva realitate.”

Lasă un răspuns

